Sunday 11 December 2011

My Wishlist's Detail


NO. 1

Tadaa ! Ni dia Blackberry Pink Curve yang aku berangan sangat sangat nak dapatkan since im a PINK lover :D Biar lah orang kata macam terlambat zaman ke, apa ke. Yela sekarang orang dah guna TAB, TOUCH SCREEN. Budak darjah 4 pon dah guna handphone touch touch T____T Tak tau laa kena tunggu sampai tahun bila baru boleh beli. Papepon syukur laa dengan ape yang kita ada ni dulu :DD



                                  NO. 2

Wishlist nombor 2 aku benda besaaaaarrr putehhh comeeelll nie ! *gedik.  Kalau teddy bear nie diletakkan berdiri rasanya tinggi dia lagi kot daripada aku O____o. Teddy bear yang aku pernah ada sebelum ni besarnya 2/4 daripada yang nie. Tapi kan, hari tue mama bungkus teddy bear tu dalam plastik hitam, dia letak dalam stor. Katanye teddy bear besar besar malaikat tak masok. Pernah dengar jugak laa statement nie. TT___TT

NO. 3

Haa yang nie punye wishlist aku tak tau nanti zaman kegemilangan mana baru aku dapat beli benda ni. Angan nak beli kamera nie sebab hari tue tertengok satu page Wedding Photographer kat FB. Lawa lawa gambar yang dia amik guna kamera nie. Dalam kes nie, aku bukan nak jadi photographer. Saje nak snap snap dengan kawan ! *gedik. Kalau rasa rasa macam tak perlu nanti, aku cancelkan balik wishlist ni TT__TT


NO. 4 (last sebab internet tiba tiba slow)

Hehe nie salah satu group Kpop yang aku minat minat minat ! *gedik. Wish aku bukanlah nak pergi Korea jumpa dorang. Wish aku cuma nak pergi konsert dorang kalau kalau dorang datang Malaysia lagi. Hari tue 2PM punya konsert tak boleh pergi sebab masa tue tengah miskin gilerr TT___TT. Dapat bagi autograph aku kat dorang pon kira jadi lah XD 
P/S : I love my Lee Junho *wink


Habis baca,sedekah KOMEN or LIKE sikit ! Maceh :D

2 comments:

Wanii said...

kite dtg follow sini ..
kite pon suke blackberry ^_^

Cik Kentang Manis said...

Thanks ! Saya pon dah follow :)
Hehe lambat lagi dapat guna blackberry :)