Tuesday 20 December 2011

Semua PINK ! :D

Assalamualaikum ! Sorry dah dekat seminggu tak post entri. Sedikit busy *kononnya. Entri ni ditulis masa aku lepas usha satu web yang bercerita pasal PINK. Yes PINK ! Korang suka PINK ? Tak suka boleh angkat kaki men jaoh jaoh HAHA. Gurau gurau :D I've found this and it's really driving me crazy !  Ni dia ...




Ni pon cantik :D


Mak aii ! PINK kemain ! Siap Hello Kitty lagi. Nak bilik camni jugak tapi tema Barbie HIHI *gedik. Most orang yang aku tanya "Kau suka kaler PINK tak ?" mesti dorang jawab camni "PINK ? Euww, tak minat lah. Apa barang PINK. Cam gedik plus girlgirl sangat." Hurm yelah gedik. Gedik macam aku T___T Well, sume orang ada minat masing masing kan. So, tak kesah lah korang minat kaler apa :D

Haa, tengok yang ni pulak. Nak cari jugak scarf camni, tapi tak pernah jumpa. Comel ! :D


Nanti kawen, aku nak pakai dress nie *berangan di senja kala T___T


And bila dah ada anak, bilik dorang aku buat camni...


Heaven kan ? HUHU :D
 Ape ? Sakit mata ? HEHE yang tak suka PINK mesti mengalami simptom nie. Sorry, hari nie sedikit obses dengan PINK. Peace :D




Habis baca,sedekah KOMEN or LIKE sikit ! Maceh :D

1 comment:

aWinMelloW said...

seriously cute...pink, pink, pink! who says pink 4 gedik gurlz??? it's sweet la :)