Thursday 15 December 2011

This is ' the-one-they-called-my-kakak' birthday ! :D

Assalamualaikum sume ! Hari nie nak cite pasal birthday AMIRAH HANIM BT ZOLKAFLEE. She is my 'sister', my housemate and my senior.Birthday dia 12 Disember. Tapi yang sedikit sedihnya, kitorang selaku housemate housemate dia sume tak wish kat dia. Jahat kan ? Kenape kau tanye ? Opkos lah kalau ada scene cam drama cenggini, means ada suprise yang menunggu. Peace ^^


Plan nak buat suprise party terbit pada malam 13 Disember, waktu lepas Maghrib. 2 orang housemate kesayangan saya, Kak Iefa dengan Kak Intan pon turun laa menuju ke pasaraya yang paling 'besar' iaitu Cmart. HAHA ! Nak pegi beli kek birthday. Aku ditugaskan untuk menjaga line supaya plan ni tak kantoi. Macam macam idea laa aku kena pikir bagi nak hilangkan any suspicions kalau kalau BIRTHDAY GIRL ni ada terbau kitorang nak wat suprise party. Aku suruh dia ajar dia silat, buat tournament silat VS taekwondo. And she really falls on it HEHE. *Btw, I really amazed with your silat talent. Bila 2 orang housemate aku tu dah nak balik, aku ditugaskan pulak kena bawak BIRTHDAY GIRL ke sebelah lagi side dorm kami yang dorang dah letak kek. Then ...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO HANIM,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.


Kek telah dibelah sebelom aku sempat ambik gambar. Tapi kan, BIRTHDAY GIRL ni cakap dia tak suka krim vanilla. Siap dia penah kikis buang krim vanilla oreo bagi kat aku aritue. Tapi semalam elok elok je makan. Yela kan, kek yang tulus dari hati yang suci mesti lah sedap no matter what flavour it is, kan Kak Hanim ? :P


Ni dia BIRTHDAY GIRL. Comel kan ? :P


BIRTHDAY GIRL makan kek dalam tupperware je. T___T


Yang disuap tu my Kak Intan ! Senior saya jugak :)


Sesuai jugak lah kan gambar ni dengan tajuk 'Kasih Ibu Tiada Tandingan'. HAHA. Yang oren itu saya :)

Malam tue housemate housemate aku suruh nyanyi lagu birthday dalam bahasa Korea. OK aku sangat malu ! HEHE entah pape kan = ='. Baiklah, sekarang baru aku boleh nyanyi kat sini.

SAENGIL CHUKAHAMNIDA,
SAENGIL CHUKAHAMNIDA,
SARANGHANEUN URI HANIM,
SAENGIL CHUKAHAMNIDA.

*clap clap clap

Sebagai hadiah, my Kak Iefa and Kak Intan bagi nie kat BIRTHDAY GIRL...


Mr Squash for you ! Harap jangan dihempap malam malam OK ? Tapi BIRTHDAY GIRL panggil benda nie  BAWANG. BAWANG ok !
Saya cuma bagi entri nie as a present T__T

p/s : Semoga panjang umor dan dimurahkan rezeki. We all love you ! Hidup silat ! :P









Habis baca,sedekah KOMEN or LIKE sikit ! Maceh :D

No comments: