Tuesday 13 December 2011

Orang 'demam panas' + hari bosan saya T___T"


Tengok, Patrick pon takde benda nak buat kat Bikini Bottom ni kan pulak aku kat Arau TT___TT. At least Patrick ade Spongebob,Squidward tapi aku ada sorang housemate yang gila banyak hari nie. Dia jerit2 nama aku sambil makan nasi lemak ikan bilis sampai abis sebungkus n dia dah start bukak bungkus yang kedua.. Dia jerit camni (Yaa!!! Yaa!!! Jom la makan!!! Yaa!!!!!! Jom la makan).  Penat kan gini ? Hehehe memang dia jenis tak boleh makan sorang sorang. Last last aku tak tahan, aku teman laa dia makan TT____TT



Berbalik pada tajuk utama, hari nie memang sumpah bosan TT___TT. Teramat sangat BOSAN ! Muka bosan aku ade lah sikit sikit macam muka bear kat atas nie. Comel ? Tak tak. Bear ni comel. Muka aku ade teruk sikit dari bear nie kalau aku tengah bosan. TT_____TT. Kalau tak sah sah aku comel lagi. *gedik. Aku bangun lewat, breakfast pukul 5 petang. *kepada calon calon mak mertua,maaf saya bukan sebegini orang sebenarnya. Ni sebab bosan sangat TT__TT. Kalau lama lama gini boleh jadi camni ...


Huuii seram seram ! Korang tolong jangan jadi macam Cik Kentang Manis ye ? Kalau dah bosan takde benda nak buat apa, cer pergi tepi jadi police traffic kejap ke, tolong sapu jalan ke. Sume nie dapat menyelamatkan diri anda. :P
Okayy harap harap hari camni tak datang lagi. Shusshhh ! TT___TT


Habis baca,sedekah KOMEN or LIKE sikit ! Maceh :D

No comments: