Wednesday, 21 December 2011

Saya Burung Hantu T_____T"

Selamat pagi korang. Tengok jam baru pukul 8.38 pagi. Ni kira rekod aku bangun paling awal pada hari yang tak ada kelas pagi. Memang betul aku 'bangun awal' ke ada benda lain di sebaliknya ? HEHE memang ada. Kalau tak, gempa bumi pon aku boleh wat dunno je kalau dah aku tidur tak sedar diri T___T Cerita sebenarnya aku tak tidur pun semalam. Tahu tak aku buat apa ? Aku buat aktiviti blogwalking HAHA. Tak ada kerja punya pasal kan ? Dah la habis semangkuk Mee Ruski Tomyam kau mengahadap semalam patot la tak tidur. Konklusinya, sekarang baru aku nak beradu. Hah,elok sangat lah kan. Dari makcik-makcik yang dah cop nak jadikan kau menantu dorang, terus kau kene reject T___T
Apa boleh buat, saya penat sangat macam ni ...



Nak take a nap kejap okay ? *kononnya 
Wish me a sweet dream LOL T_______T"




Habis baca,sedekah KOMEN or LIKE sikit ! Maceh :D

No comments: