Sunday 11 December 2011

A Start of Something New (?) :D

Assalamualaikum sume ! This is my first official blog. Actually, sebelum nie dah pernah buat tapi entah camne boleh lupe password. Okayy, masok kali nie dah kali keTIGA aku buat blog. So, bukan newbie lagi okayy :D ?Tengok kan belog title aku, sesetengah korang mesti penah dengar kan ?  GOGUMA ( sweet potato dalam bahasa Korea ). Memang sweet, macam YongSeo couple kat bawah ni 



 Actually, YongSeo couple dalam We Got Married takde kena mengena dengan kewujudan nama belog aku. Ni memang sebab aku suka makan sweet potato. Plus, aku pon suka dorang nie. Comel sangat ! Kalau real, memang aku sokong la :D Hehe okayy lah memandangkan sekarang pon macam lewat dah, nak stop kat sini dulue. Nak beradu dahh. Esok baru boleh update kawkaw. Tata :D
Habis baca,sedekah KOMEN or LIKE sikit ! Maceh :D

No comments: